Стъклена врата HARVIA, чамова каса 7 х 21, заключваща се
Код на продукта: DLM72105

Стъклена врата HARVIA, чамова каса 7 х 21, заключваща се

от 870.33 lev
Цените са без такса за доставка
бр.:
Време за доставка
Продуктът може да има малко по-различна форма или цвят от показаните на снимката.

Заключващите се стъклени врати HARVIA са идеални за мокри помещения (бани, сервизни помещения и тоалетни).

  • Размери: размери на вратата 70 x 210 cm, размери на касата 690 x 2090 mm
  • Цвят на стъклото: сатен.
  • Рамка: необработен бор или черен бор.

Комплектът необработена борова рамка включва:

  • необработена борова рамка (42 x 92 мм),
  • силиконово уплътнение в рамката,
  • 8 мм закалено безопасно стъкло,
  • хромирани панти,
  • заключващ се корпус на брава в сребрист цвят и бутони с въртящо се копче и ключ.

Комплектът рамка от черен бор включва:

  • рамка от черен бор (42 x 92 mm),
  • силиконово уплътнение в рамката,
  • 8 мм закалено безопасно стъкло,
  • черни панти,
  • сребрист заключващ се корпус на брава и бутони с въртящо се копче и ключ.

Рамките се монтират на няколко сантиметра над пода. По време на фазата на монтаж вземете предвид наклона на пода и се уверете, че вратата може да се отвори и че стъклото не се закача за пода. Дръжката на вратата може да бъде сменена.

  • страна на производство Финландия
  • Материал на вратата Стъкло, Дърво
  • Материал на рамката Бор
  • Стъклен цвят Сатен

Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.

Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.

Доставката е винаги налична.

Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.

Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.

Срокът за доставка на сайта е приблизителен.

Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.

Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.

NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.


Цени за доставка до дома

Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.

Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).

Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.

Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.

 

Събиране на стоки

При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.

При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.

Връщане на стоката

Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.

Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:

1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.

2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.

3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]

NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.

Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.

Свързани продукти

Подобни продукти