Парогенератор TYLO Steam Commercial
Описание
Функция
Многопара
Нашият нов търговски парогенератор е снабден с голям резервоар за вода и е проектиран за лесно свързване към нашата функция Multisteam – ефективен начин за избягване на спирания в интензивно използвани системи, тъй като до три парогенератора могат да бъдат свързани към една и съща парна баня. Парогенераторите изискват редовно автоматично промиване. Това включва 10-15 минути прекъсване на производството на пара всеки път. Ако имате няколко парогенератора, свързани към една и съща система, промиването може да се извърши без изключване, тъй като функцията Multisteam гарантира, че един генератор винаги произвежда пара.
Поддръжка
По-малко поддръжка
Ние проектираме нашите парогенератори с голямо внимание към детайла. Те са предназначени да издържат на много години употреба без прекъсване и с минимално внимание. Парогенераторът е снабден с автоматично промиване, което може да се настрои според качеството на водата във вашия район.
Инженерство
Пестене на енергия
Скандинавският дизайн винаги е бил повлиян от идеите за грижа и ефективност. Ето защо ние използвахме технологии, за да направим нашите парогенератори възможно най-ефективни. С режим на готовност и нашата патентована функция за „разделена мощност“, консумацията на енергия може да бъде до 30% по-ниска. Когато въздухът в парната баня достигне желаната температура, мощността на парогенератора се намалява до ниво, достатъчно за поддържане на тази температура.
Техническа информация
Устойчивост
С прецизен контрол на качеството, интелигентни технологии и силен фокус върху потреблението на вода и енергия, ние проектирахме парогенераторите Tylö така, че да оказват възможно най-малко въздействие върху околната среда.
Контрол
Поемете контрол над вашето обществено съоръжение
Управлявайте общественото си съоръжение директно от Контролен панел Elite или инсталирайте вашите контролни панели, за да можете да контролирате всичките си сауни и парни бани директно от компютъра на рецепцията. Elite използва локалния Wi-Fi, който също така позволява контрол и наблюдение директно от вашия телефон със собственото приложение Wellaccess на Tylö, което е достъпно както за iOS, така и за Android.
Technical specification
- Гаранция (г.) 2
- страна на производство Швеция
- Дължина (mm) 585
- Размери височина (мм) 685
- Размери ширина (mm) 230
- Капацитет на резервоара за вода, (l) 8.4
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.