Кислороден активатор CHEMOFORM Aquablanc A, 1 л
Описание
Кислороден активатор CHEMOFORM Aquablanc A, 1 л
Употреба:
- Течният алгицид AQUABLANC A се използва в комбинация с таблетките активен кислород AQUABLANC O2 за дезинфекция на водата в басейна и за премахване на водорасли. Той е антибактериален, предотвратява образуването на водорасли и възстановява мътна или повредена вода. Няма неприятна миризма на хлор и не дразни кожата.
- За ефективност на дезинфекцията се препоръчва pH на водата от 7,0-7,4.
- Начална доза: 300 мл AQUABLANC A и 200 г AQUABLANC O2 / 10 м3 вода в басейна.
- За трайна поддръжка на водата в басейна: 100 мл AQUABLANC A и 100 г AQUABLANC O2 / 10 м3 вода в басейна на всеки 14 дни.
- За хидромасажни системи, необходимото количество продукт се изчислява според обема на ваната.
Предимства на активатора Aquablanc A:
- Ефективна дезинфекция на вода без хлор;
- Стабилизира ефекта на активния кислород;
- Убива бактерии и гъбички;
- Лесно и лесно дозиране;
- Бързо разтваряне и не оставя следи;
- Подходящ за всички видове басейни;
- Подходящ за водни атракции;
- Подходящ за басейни с противотечения;
- Подходящ за басейни с каскади;
- Неутрално pH, не дразни кожата и очите;
- Устойчив на UV лъчи и слънчева светлина;
- Съвместим с други продукти за химическа грижа.
Водата в плувните басейни се дезинфекцира в съответствие с изискванията на Литовския хигиенен стандарт HN 109:2016 „Изисквания за безопасност на общественото здраве за плувни басейни“.
Предпазни мерки:
Съхранявайте контейнера плътно затворен, далеч от неупълномощени лица, на добре проветриво място.
Внимание!
Потребителите трябва да спазват мерките за безопасност и здраве при работа и управление на отпадъците, посочени на етикета и в информационния лист за безопасност.
Technical specification
- Гаранция (г.) Не е посочено
- страна на производство DE
- Тегло 1.0
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.