Хидромасажен басейн SPA VITALITY / VITALITY DEEP
Описание
Дългата алея на басейна "Vitality" разполага с уникална система за плуване в река "Passion Spas" и технология "Current-lift". Оборудван с дълбоки и широки места за сядане, всяка седалка има различна терапевтична функция.
Тази впечатляваща гама от зони за лечение включва масаж "Аква Ролинг", зона "Терапевтична вълна", зона "Интензивна терапия" и масаж "Водопад". Басейнът "Vitality" също е оборудван с "Swim Assist Tether" и специално проектирана "Fitness Seat", за използване в екипировка за гребане и дръжки за упражнения. Благодарение на двойната температура на зоната можете да правите тренировки за тялото при хладна температура и след това да се насладите на масажните функции при гореща успокояваща температура.
Технически данни:
- Размери: 708 x 225 x 126 см / 708 x 225 x 155 см
- Брой места: 8 бр.
- Брой масажни дюзи: 70 бр.
- Брой контрадюзи Turbo Swim Jets: 5 бр.
- Дюзи за дъно Floor Swim Jets: 2 бр.
- "Skimmer Bar"
- "Аква ролков масаж"
- Зона "Терапевтична вълна".
- Зона "Интензивна терапия".
- Водопад
- Starbrite Interior LED Light System Осветление
- Готова за Wi-Fi връзка
- Hybrid Heating™ Електрическо отопление
- "Био-Лок"
- „Система за поддържане на вода Synergy“
- Икономична циркулационна помпа за басейн
- Воден капацитет на басейна: 13000/15000 литра.
- Тегло без вода: 1600/1750 кг.
- „Current-Lift Technology™“
- Регулируема "River Swim System" - Оборудване за протичане на течаща река
Technical specification
- Брой места 8 бр.
- Височина, мм 1260 / 1550
- Дължина (mm) 7080
- Ширина, мм 2250
- Тегло 1600 / 1750
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.