Хидромасажен басейн SPA ACTIVITY 2
Описание
Това е по-дълга версия на модела " Дейност 1 ". Включен е в колекцията "Passion Swim Spas", защото всички плувци, които са тествали "River Swim system" в басейн "Activity 1", са впечатлени.
Системата за речно плуване осигурява постоянен поток от вода по цялата ширина на басейна, давайки на плувеца силно течение за плуване. В същото време водната повърхност остава спокойна, така че можете да запазите главата си суха без никакви проблеми. За всички плувци "Activity 2 Swim Spa" сбъдва мечта чрез ефективно плуване и тренировки.
Технически данни:
- Размери: 549 x 226 x 126 см
- Брой места: 3 бр.
- Брой масажни дюзи: 50 бр.
- Turbo Swimjets, плувни джетове: 5 бр.
- Floor Swimjets, повдигащи дюзи: 2 бр.
- Аква ролков масаж
- Starbrite Interior LED Light System Осветление
- Аудио оборудване с Bluetooth
- Готова за Wi-Fi връзка
- Hybrid Heating™ Отопление
- "Био-Лок"
- „Система за поддържане на вода Synergy“
- Икономична циркулационна помпа
- Капацитет: 12500 литра.
- Тегло без вода: 1400 кг.
- „Current-Lift Technology™“
- River Swim System - оборудване за речно плуване
Technical specification
- Брой места 3 бр.
- Височина, мм 1260
- Дължина (mm) 5490
- Ширина, мм 2260
- Тегло 1400
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.