Контролен панел за електрически нагревател за сауна - EOS Econ H3
Описание
Електронен контролер за сауна за работа със суха финландска и влажна сауна. За търговски сауни. Позволява повърхностен и полувграден монтаж.
- Корпус: пластмаса, кремаво-бял
- Дисплей: LCD дисплей 65 x 37 мм, многоредов, буквено-цифров, с подсветка
- Навигация: 10 езика (DE, EN, FR, ES, IT, NL, RU, PL, FI, SE)
- Контрол на температурата: дигитален двуточков контрол
- Контрол на влажността: пропорционален (10-стъпков) или относителен контрол на влажността (с опционалния сензор за влажност F2 )
- Ограничение на времето за нагряване: 6, 12 часа или неограничено
- Ограничение на температурата: 142 °C предпазно ограничение на прегряването
- Предварителен избор на начален час: до 24 часа предварително
- Монтаж: Повърхностен монтаж или полувграден монтаж
Други характеристики:
- връзка за опционалния втори сензор,
- връзка за опционалния сензор за влажност,
- предварителен избор на температура,
- изход за светлина (макс. 100 W / 500 mA),
- изход за вентилатор (макс. 100 W / 500 mA),
- заключване за деца (заключване на клавиатурата),
- съобщения за грешки в ясен текст,
- бърз таймер за спасител,
- запазване на данни при загуба на захранване (мин. 24 часа)
Technical specification
- Гаранция (г.) 2
- страна на производство Германия
- Изходна мощност на нагревателя до (kW) 9 kW - 36 kW
- Размери височина (мм) 220
- Размери ширина (mm) 250
- Размери дълбочина (mm) 60
- Тегло (кг) 1
- Време на работа (h) 0 - 12
- Захранващо напрежение, фаза 400 V 3N AC 50 Hz
- Максимална стойност на показване (°C) 142
- Регулируема температура min-max ° C 30 - 115
Инструкция
Shipping information
Приоритет на нашата компания е да доставяме стоки с най-високо качество на клиентите в удобно за тях време на избрано от тях място.
Изпращаме стоки до всички страни по света, ако не намерите държавата или града, от които се нуждаете, когато избирате адреса за доставка, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или се обадете на телефонния номер за връзка, цената за доставка ще да се изчислява индивидуално.
Доставката е винаги налична.
Информация за доставка:
Подготовката на Вашата поръчка за изпращане отнема 2-3 работни дни от момента на получаване на плащането по банковата сметка на магазина. След като поръчката Ви е готова, тя ще бъде предадена на куриера за доставка.
Време за доставка:
Доставката обикновено отнема 8-10 работни дни, но при по-големи или обемни поръчки срокът за доставка може да отнеме повече време.
Моля, имайте предвид, че поръчките не се обработват, изпращат или доставят в събота и неделя или на официални празници.
Максималното време за доставка не трябва да надвишава 4–6 седмици.
Срокът за доставка се брои от момента, в който поръчката бъде взета и изпратена от нашия склад. Веднага след като поръчката бъде изпратена, клиентът ще получи известие по имейл с цялата информация за проследяване на поръчката му. Условията за доставка могат да се променят в зависимост от отдалечеността на крайната точка.
Срокът за доставка на сайта е приблизителен.
Компанията не носи отговорност за евентуално забавяне на доставката.
Фирмата не носи отговорност за пренареждане на електротехници или строители.
NB! Ако не сте получили поръчката си в посочения по-горе период, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Цени за доставка до дома
Цената за доставка в цяла Европа се изчислява според тарифите, определени от куриерската служба.
Преди да достави стоката, куриерът ще уговори по телефона приемливо за вас време за доставка (работни дни от понеделник до петък 8:00 - 17:00 часа).
Разходите за доставка не са включени в цената на продукта, посочена в онлайн магазина.
Разходите за доставка ще бъдат добавени към стойността на пазарската количка.
Събиране на стоки
При получаване на доставената стока, моля, проверете състоянието на пратката (опаковката), уверете се, че опаковката не е деформирана или повредена. Ако подозирате, че пакетът е повреден или деформиран, не подписвайте пакетните документи и върнете пакета на куриера. Ако пакетът е изряден, подпишете фактурата (товарителницата) или друг документ за предаване-приемане на пратката. Подписаният документ е доказателство, че поръчаната стока е доставена до Вас.
При закупуване на продукти, по-дълги от 2,4 м, може да се наложи клиентът да организира разтоварването.
Връщане на стоката
Правим всичко възможно да опаковаме закупените от нас стоки. За съжаление, понякога може да се навреди по време на транспортиране. Дори и да не знаете дали нещо е повредено или не, винаги е добре да направите снимки на пристигналия пакет на вашия смартфон, ще ви трябват в случай, че има някаква повреда на съдържанието.
Ако видите признаци на повредена опаковка, моля, направете следните стъпки:
1. Направете снимки на пакета и се уверете, че щетите са видими.
2. Разопаковайте поръчката си и проверете дали има повредени продукти, направете снимка на повредения артикул.
3. Ако има нарушение, моля, уведомете ни на имейл [email protected]
NB! За всички искове за повредени или счупени стоки, трябва да направите рекламацията си в рамките на един (1) работен ден от датата на доставка. Компанията трябва да получи пълни подробности и описание в писмена форма с прикачени снимки на повредената стока.
Когато купувачът откаже да приеме доставени стоки, които не са дефектни, той трябва да заплати разходите по връщането на стоките до нас.
Ако имате искания или коментари относно услугите за доставка на стоки, моля свържете се с нас по имейл или телефон. Определено ще разгледаме вашите желания.