Гаранция и връщане

Всички стоки са валидни за гаранционно обслужване, декларирано от производител.

  • Съгласно директивата на ЕС 1999/44 / ЕО страните от ЕС трябва да предоставят не по-малко от 24 месеца гаранционен период.
  • За ремонт на продукта клиентът трябва да има доказателство за покупка или попълнена гаранция за преминаване.
  • Ако елементът е счупени преди края на периода, посочен в гаранцията, гаранционните ремонти ще се извършват безплатно.

Гаранция obl игации не се отнасят за :

  • счупени източници на светлина;
  • ако продуктът не е бил използван по предназначение (търговски или промишлени цели или в съответствие с изискванията, посочени в ръководството на оператора) ;
  • извършен е независим ремонт на повредени пломби или ако има признаци, които правят опит за разглобяване на продукта;
  • ако има признаци на повреда на механичен корпус или други части;
  • продуктът е свързан неправилно към източник на захранване или е счупен поради прекомерно импулсно захранване с високо напрежение за електроинсталационни работи в подстанции и разпределително оборудване и др .;
  • продуктът е повреден от гръмотевични бури, пожар, вода или други бедствия, агресивни материали, течности и др .;
  • гаранцията не е валидна за продуктовите аксесоари, части и възли, чийто период на експлоатация е ограничен.

Опаковка

На всички клиенти се препоръчва да запазят оригиналната опаковка стареене на стоките, в случай че се нуждаете от гаранционно обслужване, КАТО това твърдят някои от производителите. Моля, не премахвайте от продуктите сериен номер или друга подходяща информация, необходима за идентификация на стоките.

Връщане на елементите

Ако продуктът не изисква нуждите на клиента, е възможно да се върне артикул до продавача в рамките на 14 календарни дни от получаването.

Продуктът трябва да бъде върнат неизползван и в оригиналната опаковка, с изключение на прозрачната вакуумна опаковка.

Всички фабрични стикери, включително серийния номер, трябва да са на продукта и / или опаковка.

Ако купувачът е закупил неадекватно качество на нехранителни стоки, чиито недостатъци не са били обсъждани с продавача, купувачът има право да изиска от продавача опцията:

  • за замяна на неадекватното качество на продукта с адекватно качествен продукт;
  • за намаляване на цената;
  • в разумен срок за премахване на късото пристигания на стоки без грешки при плащане;
  • да компенсира разходите за отстраняване на дефектите на продукта, ако купувачът е отстранил дефектите сам или с помощта на трета част след разумния срок, в който продавачът не е отстранил дефектите;
  • да прекрати договора за продажба и да поиска връщане за платения артикул.

Елементите ще бъдат заменени или върнати на клиента на мястото на покупката. Купувачът трябва да подаде до продавача писмено искане, в което се посочва липсата на стоки. Заявлението се придружава от касова бележка или разписка за продажба или други продажби на стоки от продавача, потвърждаващи документа и документа за продажба (ако продадената стока е с гаранционен срок за качество).

Ако купувачът не харесва формата, размера, цвета, модел на артикула, той има право в рамките на четиринадесет дни от датата на продажба на нехранителни стоки, ако продавачът не е установил по-дълъг срок, да замени стоката с подобен продукт.

Ако продавачът не е в състояние да промени артикула на подходящия, купувачът има право в рамките на срока да върне продукта на продавача и да възстанови парите, платени за него.